FAQ

Hoe verdien je punten?

Je verdient punten door activaties, giftpacks en promoties te bestellen. Je kunt daarnaast extra punten verdienen door een foto van jouw activatie te uploaden en/of mee te doen met de prijsvraag!

Hoe betaal ik voor mijn bestelling?

De betaling vindt plaats via De Monnik, de afgesproken korting ontvang je direct af-factuur.

Kan ik mijn bestelling tussentijds wijzigen?

Ja, hiervoor dien je in contact te treden met de accountmanager in jouw rayon.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Normaal gesproken hanteert De Monnik 1 week vanaf het moment waarop jouw accountmanager de bestelling heeft ingevoerd.

Wanneer verschijnt er een nieuwe prijsvraag?

Op de eerste dag van het nieuwe kwartaal introduceren wij de nieuwe prijsvraag.

Hoe vaak kan ik een prijsvraag beantwoorden?

Je kunt iedere prijsvraag slechts 1 keer per kwartaal beantwoorden.

Wat kan ik winnen met de prijsvraag?

Door de prijsvraag juist te beantwoorden verdien je 100 extra punten!

Hoe kan ik één van de (hoofd)prijzen winnen?

De drie leden met het hoogste puntenaantal gaan er met de prijzen vandoor. Zorg dus dat je genoeg punten verzamelt en bovenaan het leaderboard terecht komt!
Heb je niet genoeg punten voor één van de drie hoofdprijzen? Soms geven we ook al een prijs weg bij het behalen van een aantal voorafgesteld puntentotaal.

Waarom zijn de prijzen veranderd?

Ieder kwartaal introduceren wij drie nieuwe hoofdprijzen!

Staat je vraag hier niet tussen ?

Ga dan naar de hoe werkt het pagina of neem contact met ons op